Tisztelt Szülők, Gondviselők!
Kedves Tanulók!
(intézmény neve) -ban (a továbbiakban: köznevelési intézmény) 2019. április 1-jétől bevezetésre kerülnek az iskolai elektronikus ügyintézési szolgáltatások (e-Ügyintézés).
A felület https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap bármely böngészőből elérhető.
Az e-Ügyintézés megvalósulásával elegendő lesz a megfelelő kérvények, nyilatkozatok, igazolások elektronikus benyújtása a KRÉTA rendszeren keresztül. Az elektronikus megvalósítás során megtörténhet a hiánypótlás kezelése, a határozathozatal és a fellebbezési eljárás folyamatának dokumentumkezelése.
Az e-Ügyintézés teljes körű megvalósulásával a Tanulói/Szülői/Gondviselői jogosultsággal rendelkező felhasználók kérelmet (kérelmeket), jelentkezési lapot, iratokat, igazolásokat, felmentéseket és egyéb dokumentumokat nyújtanak be a köznevelési intézmény felé elektronikus formában a rendszeren keresztül. Ehhez lehetőségük van dokumentum sablonok letöltésére, megszemélyesítésére, a dokumentumok mentésére és a rendszerbe történő visszatöltésére. A felhasználói felületen keresztül ügyeik nyomon követésére.
A felhasználási segédletek, ügyintézési lehetőségek az alábbi linken érhetők el: